miercuri, 13 februarie 2013

Mereu imi spun ca nu trebuie sa ma atasez de oameni, ca nu sunt genul care se (mai) ataseaza de oameni, ca am crescut, ca am devenit mai puternica, ca nu mai cred in basme, ca stiu sa imi controlez sentimentele and shit like that...si imi zic asta pana intr-un moment ca asta in care imi dau seama ca sunt o CRETINA.Niciodata viata mea nu a semanat cu un film de ala caruia ii stii sfarsitul doar din afis.La mine nu se intampla ca cel mai bun prieten pe care il plac in secret sa ma placa, persoana la care tin cel mai mult sa vina alergand prin ploaie sa imi zica ca ii pare rau ca m-a facut sa ma simt ca un nimic, sa primesc scrisoare anonima in care tipu dupa care salivez imi zice ca si el saliveaza la randul lui...nu, nimic din lucrurile astea.Mie mi se intampla cam asta:

  1. gasesc o persoana interesanta
  2. o analizez
  3. devenim foarte buni prieteni
  4. vorbim mereu
  5. vorbim din nou mereu
  6. iesim
  7. ne cunoastem bine...chiar foarte bine
  8. incep sa ma deschid putin cate putin
  9. mai iesim
  10. persoana respectiva gaseste pe cineva care i se pare mai interesant si nu e asa fucked up ca mine
  11. vorbim mai putin
  12. si mai putin
  13. ne mai salutam uneori
  14. nu mai vorbim deloc
  15. nu suntem prieteni, nici necunoscuti, doar straini cu amintiri 
Da, minunata poveste , stiu.Problema e ca pentru prima data in mult timp imi dau seama ca nu m-am schimbat deloc, ca sunt la fel de a naibii de sensibila si ca ma atasez extrem de repede.Si pentru prima data in o perioada lunga de timp imi vine sa trantesc o anumita persoana de un cactus.Acum sunt la stadiul 10:Persoana respectiva gaseste pe cineva mai interesant decat mine, care nu e asa de fucked up.Si da, stiu ca postul asta suna ca si cum as avea o tona de nervi, dar defapt nervii mascheaza tampenia aia care imi apasa acum in stomac.Si habar nu am de ce Dumnezeu stau acum pe o foaie de hartie dintr-un blog si vorbesc de viata mea patetica unor necunoscuti care probabil ca nici nu or sa dea pe aici si care  nu au nici un motiv pentru care sa le pese...dar poate asternand chestiile astea pe hartie o sa imi dau seama ce cretina am fost.Si de asemenea, cam asta e morala pe care am dedus-o pentru a 238352534252 oara in viata asta idioata:

Cam asta e.In caz ca a citit cineva postul imi dau seama cat de  tampit, de neinteles , incalcit, ridicol si patetic suna si imi pare rau ca v-ati uitat pe asa ceva dar trebuia sa o zic undeva...si jurnalul meu parca s-a saturat si el de mine.Oricum, de acum o sa am grija sa nu mai ma implic in nici o relatie de nici un fel.

Take care lovelies,life is a bitch(for me most of the time)
Sam.



2 comentarii:

  1. Nu prea îmi place să fac analiză la fiecare cuvânt, dar acum nu pot să mă abțin.
    Nu pot să-ți spun dacă să mai fii sau nu sensibilă. A fost o etapă în viața mea când eram sensibilă și toată lumea o știa. Acum încă sunt așa, însă 1% dintre persoanele cu care interacționez o știu. Asta pentru că am încercat să mă schimb, să îmi formez altă carapace dură și mi-a ieșit. Însă înăuntru încă mai am chestia aia care seamănă a sensibilitate. Vulnerabilitate.
    Nu este vina ta că tâmpitu/tâmpita aia e tâmpit/ă. Acum serios. O persoană care nu știe ce are în față numai așa poate fi numită, corect? E oribil să te lase cineva baltă pentru că s-a plictisit de tine. Știu asta pentru că mi s-a întâmplat și mie. Mă rog. În problema asta e vorba strict despre o prietenă.
    Crede-mă, smintitei îi pasă. Pentru că, la un moment dat, și smintita a trecut prin chestia asta și nu a fost deloc plăcut. Ăsta e motivul pentru care smintita a devenit atât de introvertită. Dar smintita a ajuns să creadă că e mai bine așa.
    Notă: Smintita = eu.
    Nu e delooooooooooooooc tâmpit/încâlcit/ de neînțeles/ridicol/patetic. Sammy doar s-a descărcat. Și mie îmi vine câteodată să scriu ce simt într-un loc în care știu că persoanele respective nu mă judecă după idei preconcepute, ci că citesc prostiile care-mi trec mie prin cap la ora aia.

    O spun încă o dată. Ceea ce vrei tu să faci - să nu te mai implici în nimic care ține de oameni - o fac eu în prezent. Eu mă simt împăcată cu mine. Nu mă mai plâng, nu mă mai omor pe dinăuntru, nu nimic. Nu știu în cazul altora cât de bine e, dar la mine e foarte bine. Totuși, încearcă. Presupun că o să te simți mai bine. Nu te atașa de nimeni prea mult. Nu e sănătos. Singura persoană de care trebuie să te atașezi ești tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare ultra mega rau ca iti raspund acum ,dar vreau sa stii ca ti-am vazut commentul cu doua ore duopa ce l-ai postat si m-a ajutat enorm.Esti o dulce si te-as imbratisa acuam daca ai fii in fata mea...dar cum nu esti iti dau un hug virtual >:D< si esti bestiala!

    RăspundețiȘtergere