luni, 11 februarie 2013

Cum Sfantul Valentin (sau Valentine's Day, ca  de, ne-am americanizat cu totul) este foarte aproape toata lumea este asa:
iar eu sunt cam asa:



Acum vreau sa fac o rectificare.In fiecare an eram asa pana acum cand -tobele va rog- am o intalnire.Stiu,stiu, pare imposibil dar chiar am.Adica ce?Nu vi se pare ca sunt destul de fabuloasa pentru a avea una? -liniste monumentala- Ok, nu sunt, haideti sa vedeti defapt cum am ajuns eu sa am o intalnire pe 14 februarie,

Discutie intre mine si un cel mai bun prieten al meu (aka: love, babe, darling, idiot, bubu, fratemiu,  e.t.c.)
El: Am chef sa ies saptamana asta...
Eu:Aha, ok.
El:Daca iti spun tie inseamna ca am chef sa ies cu tine.
Eu:Aha.Nu.
El:Ok, reformulez, o sa iesi cu mine saptamana asta sau dau tuturor Tumblr tau.
Eu:Unde?Cand?-mormaind- santajist neformatat
El:Starbucks?Ce zici de miercuri?Ca eu nu pot luni si marti.
Eu:Ahm...miercuri am treaba.Hai joi.
El:.....Joi?
Eu:Da, ce e inneregula cu joi?
El:Nimic, ok, joi.
-imi da obisnuita  si extrem de enervanta caciula peste ochi si cu injuraturile mele pe fundal pleaca-


o zi mai tarziu

Colega:Si...ce faci joi?
Eu: -total aeriana pe un ton distras- Ies cu un baiat.
Colega:O Doamne!Nu se poate!Ai prieten si nu mi-ai zis ?No f***** waaay!
Eu: -trezita la realitate- ahm, ies mai mereu cu el.De ce dintr-o data crezi ca as fi cu el?
Colega:Pai... joi e Valetine's day?
Eu: -liniste-
Eu:-liniste-
Eu: -liniste-
Eu: -liniste-
Eu:OMAGA!In sfarsit am un date de Valentine's day

-the end-


Ok, stiu ca e super boring daaaaar trebuie sa ma laud si eu undeva.Si da, stiu ca e cu cel mai bun prieten al meu si ca practic nu s-ar pune un date dar lasati-ma in fericirea mea.Si acum constiinta mea imi spune asta :


Oricum, sper sa aveti o saptamana draguta :) si daca vreti sa imi spuneti ceva legat de blog, sau intrebari personale (la care promit ca o sa raspund pe cat de direct posibil)  sau pur si simplu sa va ziceti parerea sunteti mai mult decat bine-veniti.
P.S.:Voi ce faceti joi ?:>

Take care lovelies!
Sam


10 comentarii:

  1. Awww. (A doua oară când încep un comentariu așa :)) )
    Ce drăguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuță a fost conversația <3
    De, dacă eu nu prea am parte de așa ceva în viața mea :)) Cât am râs la poza aia cu Zăcuscă & Codiță xD Naa, aia sunt eu în toată regula. De fapt, dacă stau să mă gândesc, o să mor având în stânga înghețată de ciocolată și în dreapta laptopul deschis pe tumblr. Și în brațe o să fie primul volum din Narnia (săracul O., mi-a dat cărțile în ianuarie și eu încep să le citesc cu 20 de secunde înainte să-mi dau duhul :)) )
    Întrebări personale. (Că astea-mi plac mie cel mai mult)
    De unde e tu? Ce zodie e tu? Când e ziua lu tu? Ce muzică ascultă tu? Ce cărți citește tu?
    Gata, terminai cu les questions.

    Cel mai probabil, joi o să fac un post cât ziua și cât noaptea în care să explic de ce urăsc eu ziua aia. (Da, urăsc.) Deși cred că ar fi drăguț să îi trimit lui Will (Infernal devices, C. Clare) o scrisoare în care să-i înșir toate motivele pentru care ar fi ideal s-o dea dracu pe Tessa și să se însoare cu mine :))

    *God, iar am dat prin buruieni cu aberațiile*

    RăspundețiȘtergere
  2. Majoritatea pozelor pe care le iau sunt de pe Tumblr ( bcs i am tumblr addicted).Comentariile tale sunt extrem de dragutza ca iti faci timp mereu sa iti spui parerea, apreciez.
    P.S.:Sper sa ne ,,vedem ,,curand :))

    RăspundețiȘtergere
  3. P.P.S.:Raspunsul la intrebari il gasesti in pagina ,,the person behing the courtin,,...in afara de data nasterii care e 10 ianuarie :)) (capricorn)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu de Sfântul Valentine o să stau toată ziua în casă (thank God că am numai 5 ore!) şi-am să mă uit la filme de groază,ca nu cumva să îmi fugă gândul la cât de FOREVER ALONE sunt, alături de mine de două sau cel mai probabil trei cutii de ciocolată în mână.
    Da, asta propun să fac! Eventual să mă mărit cu Jace din Instrumente Mortale dacă Clary e fraieră şi nu vrea! Nu de alta, dar păcat de şarmul, de farmecul, de frumuseţea şi de perfecţiunea lui! :D
    Aaaa... am uitat (normal! Narcisista de mine spune despre ea mai întâi şi apoi de post! -.-"). Conversaţiile sunt aşa amuzante! :)) Şi eu până acum câteva zile am uitat cu desăvârşire că e Valentine's day în curând. Noroc cu inimioarele şi dulcegăriile de la supermarketuri că altfel probabil erai prima care mă informa şi pe mine de acest grandios şi absurd eveniment.
    PS: Cred că-i primul meu cel mai mare comentariu pe care l-am făcut de când mi-am deschis blogul pe alt blog. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa, Măriucă. Eu cu Will și tu cu Jace. Ambii sunt creațiile lu domnișoara Clare. O să-mi fii domnișoară de onoare! :))

      Ștergere
    2. Idemmmm!
      Să-mi zici în ce oraş stai să ştiu unde trimit invitaţia barem! :))

      Ștergere
  5. Ce tare e imaginea cu pisica! :))
    Îmi place sarcasmul tău.

    RăspundețiȘtergere