joi, 7 februarie 2013

Siii...a fost un inceput

   De ce am reinceput eu sa bloguiesc?Dupa vreo doi ani de pauza?Pai...a fost cam asa: o buna prietena de a mea, Maria ( http://prafdeaberatii.blogspot.ro/) mi-a spus ca atunci cand trecea printr-o perioada mai...neplacuta(ca sa o pun asa) si-a facut un blog si a ajutat-o sa treaca peste...si de asemenea mi-a recomandat sa imi fac (refac) si eu unul asa ca uite-ma aici.Bineinteles, ma simt ca o maimuta la computer deoarece inainte foloseam Wordpress si acum sunt pe Blogspot si nu inteleg nimic si apas pe toate butoanele si...mda, story of my life, o sa ma obisnuiesc eu.Ok, gata cu trancanitul.Ce o sa postez pe aici ? Mici fragmente din viata mea (cretina si neinteresanta) , pareri personale total subiective care sper sa nu fie luate personal (daca este cazul) si orice mai imi trece prin emisferele cerebrale usor (sa mori tu ?) dereglate.Sper sa gasiti ceva care sa va inspire spre bine...si nu uitati, fara droguri, alcool, sau sex.(prea mult)


                                                                                                           Take care lovelies,
                                                                                                                            Sam

5 comentarii:

  1. Mă simt ... adică... sunt cam ca o roşie la faţă. Mersi mult, încă odată! :* Esti o mare scumpă!
    Mă bucur că te-am ispitit să-ţi deschizi iar blog. Muahahahaha!
    Aştept noi postări! :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt cea care iti multumesc :).Deja ma simt mai bine.De asemenea astept postarile tale :):*

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja te iubesc :))
    Adică îmi place cum scrii, cum zici totul pe față. Și îmi mai place c-o să fii subiectivă. Și eu, înainte să îmi fac blogul mă întrebam dacă să-l fac pe Wordpress sau pe Blogger. Dar în final am ales blogger.
    Apropo, poți să pui un widget pentru persoanele interesate? Îl găsești la "Aspect", apoi dai click pe o frumusețe de acolo unde scrie "Adăugați widget" sau o tâmpenie de genul ăsta. Pe urmă cauți unde scrie "persoane interesate" și dai Salvează. ^^
    Succes cu puiuțul :*

    RăspundețiȘtergere
  4. asdfghjkl cineva ma iubesteeee!!!Haha.ce pot sa spun, esti o scumpa, merci frumos pentru incurajari si ma bucur mult ca iti place:).O sa rezolv si problema cu widgeturile...o sa schimb si tema, am multe de rezolvat.oricum.
    P.S.:Mi-ai facut dimineata perfecta:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww :o3
      Și eu mulțu' :o3
      Mă bucur că ai pus frumusețea pentru persoane interesate. Acum poate și Smintita să-ți urmărească blogușorul în pace.
      A, și ca să te mai ajut cu o chestie *că mie mi-au trebuit 3 luni să descopăr tâmpeniile astea de una singură* - poți să cauți un design drăguț pe leeloublogs.com
      Te duci la freebies. Și mai sunt și template-uri pe acolo. Template-ul e un fel de chestie pe care o pui pentru titlu. Dacă intri pe blogul meu vezi în partea de sus o minunăție pe care scrie Ecouri într-un gând. Ăla e templateul.
      Iar la design, apeși pe o chestiuță acolo care-ți place și mai jos o să-ți apară un cod. Îi dai copy și apoi te duci la widgeturi : e unul cu HTML. Dai pe plus acolo, la el, iar în căsuța mare îi dai paste codului și apoi apeși pe Salvează.
      Cred că te-am băgat în ceață :)) Scuze, nu asta era intenția.

      Ștergere