luni, 4 martie 2013

Nu am postat de...muuult.As putea incepe sa enumar scuze precum

  • nu am avut timp
  • am avut prea multe teme
  • am fost plecata
  • am fost in depresie
  • mi-a murit pisica
  • am iesit prea mult cu prietenii (nici dracu n-o crede pe asta)
  • mi-a murit cealalta pisica
  • pestele prietenului surorii matusii prietenei mele a decedat, si da, a fost tragic
  • am fost in coma
Da, as putea incepe cu scuze sau as putea spune simplu ca nu am avut chef...care este si adevarul si imi cer scuze, dar nici ceva interesant de spus nu am avut.Problema cu prietenul din postul trecut s-a rezolvat relativ...si totul s-a bazat pe exagerarea mea idioata.(de acum o sa imi dau niste palme inainte sa scriu un post ca sa fiu sigura ca nu exagere.Oricum, asta a fost introducerea, partea boring a postului.Daca inca continuati sa cititi(putin probabil) trancaneala mea vreau sa:
Acum, o sa incep sa postez din nou,si chiar o sa incep sa postez si chestiutele scrise de mine in rarele momente de inspiratie...nu aveti prea mari asteptari, in general sunt niste rahaturi , dar intre numaratul punctelor de pe pereti si postatul de rahaturi mai bine postez rahaturi.Ah, si motivul pentru care postul asta e atat de ,,interesant,, e din cauza ca o sa dau test la mate si...

(da, stiu ca ambii baietei din imagini sunt foarte bunicei :>)
Oricum, succes in aceasta saptamana si urmatorul post cred ca vine maine.
Take care lovelies!
Sam.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu